Sunday 2 June 2013

mimpi.

assalamualaikum :)

well kali ni nak cerita about last night punya mimpi. agak pelik, scary and lucu jugak. haha..

mimpinya macam ni..


saya dalam kereta. sebelah saya ada ibu yang tengah drive. okay, in real life ibu tak drive. hihi. 

then, kitorang borak-borak. tak ingat lah pasal apa. bila lalu satu highway ni, kat depan kitorang ada satu lori. dalam lori tu ada banyak gila haiwan. macam zoo. ada gajah, singa, tupai, buaya. hebat kan? lori tu macam zoo bergerak. 

so saya pun terpegun lah tengok lori yang gila cool macam tu depan mata.

tiba-tiba.. ada satu benda terpelanting dari lori tu terus ke arah kereta kitorang. ular!!
ular tu dengan lajunya terus ke arah cermin kereta depan muka saya!! 
kepala ular tu menghentak cermin kereta sampai pecah. muat kepala dia masuk. tapi, badan dia tersekat. takleh masuk. haha. 

ular tu cuba sedaya upaya nak gigit saya. euwww geli okay. ibu pulak asyik jerit-jerit sebab panik. haha. kesian ular tu tersepit. tapi memang kuat la kepala dia. pecah cermin! gila kebal. haha. 

at the end saya terjaga. tak sempat pun kena patuk ke apa ke. hihi :p

orang tua-tua kata kalau mimpi dipatuk ular ni, maknanya ada orang nak meminang. so, kalau mimpi macam saya ni, apa agaknya eh? google kata, mungkin ada orang intai-intai kita. secret admirer gitu! haha. okay, jangan perasan :)


* rupa ular tu lebih kurang macam ni. dia pendek je. tapi comel! hihi *

No comments:

Post a Comment