Sunday 24 April 2011

one heart one soul

ehem. ok, mana nak mula ye? hurmm, mulakan dengan bismillah :)

kali ni saya nak cerita pasal kawan baik saya. ada dua orang, 
siti aminah
nurhaikal

ok, sambung balik. ehem.
kami kenal antara satu sama lain sejak form 1 lah kan. tapi saya dan haikal sejak darjah 1. weee :)
kami bertiga mula jadi rapat, start form 4.
mula-mula malu-malu. malu tapi mahu. haha
duduk pun jauh-jauh. 
tapi, lama-lama, duduk sederet bertiga.
macam belangkas dah, kesana kemari bertiga. hihihi

mynah ni, garang orangnya.
macam harimau. hihihi
haikal pulak, pemalu.
cett, please lah.
pemalu lah sangat?
saya.. hurm, ntah. haha, blur sikit kot? 
tak tak. saya paling baik. heeee :p

kami suka buat hal sendiri.
bergosip, sampai orang depan (kami suka duduk belakang) tension.

pengalaman paling manis? haa, time buat oral english.
ohh yess :)
'one heart one soul'
ok, itu paling tak tahan.
memang oral tu lah yang membuatkan kami terus melekat. hihihi
aihh, takde gambar la pulak. ruginyaaa :(
takpe, anda bayangkan je lah, ye?
one heart one soul ni macam rancangan sehati sejiwa kat rtm1 tu.
rancangan temubual bersama pasangan suami isteri. hihihi XD

mynah, jadi juruacara lah kan. tukang penemubual.
saya, aihh, malu pulak nak cakap. hihihi
saya jadi si isteri (mrs pepper). mengandung pulak tuh! -___-"
ikat bantal dalam perut.
kontroversi kot sekejap. haha
haikal pulak jadi si suami (mr salt).
guna eye-liner lukis misai, pakai songkok
adehh, sakit perut gelak, bila ingat balik XD
susah nak gambarkan. tapi memang lawak gila.
skrip ntah apa-apa.
haha
tak sangka boleh sanggup wat camtu depan kelas.
siap ada scene nak beranak kot! aihh, maluu -___-"

haha, memang kenangan yang tak boleh dilupakan lah :)

kami suka cakap benda yang orang tak paham.
guna bahasa isyarat lah, perkataan tertentu lah
haha, untuk bergosip lah kan.

haa, yang paling penting, kami bertiga mata lelaki-an
ala, macam mata duitan tu.
tapi lelaki.
haha!
pantang ada lelaki comel sket, encem sket, mula lah. haha
kami tau kami bukan 'americans next top model'
tapi, ada kami kesah?
haha, orang tak tahu pun
kami je yang tau
kami suka bagi nama panggilan pada mereka si lelaki-lelaki
mr a, mr b, mr c, mr d, mr f, mr x, mr y
haa, ntah, dah lupa. hihihi XD
ada abu lahab, cucu betong, mbeng mbeng lah. macam-macam >.<

saya paling suka kalau kami cerita pasal sesuatu, dan gelak sampai berair mata, hidung suma. haha

kami ada matlamat untuk 10 tahun lagi.
ok, jangan anggap serius sangat lah kan.
ni main-main je.

matlamat mynah : nak jadi peneraju utama wawasan 2020, iaitu penduduk malaysia mencecah, err, ok lupa. brape ribu? aihh, malas nak check. ha, mynah nak jadi peneraju. nak kawen, beranak banyak-banyak. cuba bayangkan, kalau sekali bersalin anak kembar dua atau tiga. then, bersalin setiap tahun. then, dari umur 20 tahun. ha, nanti anak dia akan mewujudkan cucu yang ramai. cucu mewujudkan cicit. ok, dah. merapu. haha. tapi tu matlamat mynah. 

matlamat saya : aihh, kena cakap eh? malulah. hihihi XD saya tulis kat situ (buku catatan mynah) nak kawen dengan dato' atau tan sri, leh dapat modal bukak butik. haha, ok bengong gila kan matlamat?

matlamat haikal : nak pakai purdah, tudung labuh. aihh, sejuk perut mak ko. err, ok, kita tengoklah nanti. hihihi XD


hurm, mynah suka hindustan. terutama salman khan. saya, tetap adam. heee. haikal, bruno mars? ntah, bertukar-tukar laki dia ni -___-"


persahabatan kami ni, sama je lah kot macam orang lain. 
just, mungkin cara kita menghargai ni je yang lain.
bila kita hargai, baru rasa sayang :)

siyes cakap lah kan. 
tanpa tapis-tapis.
saya sayang mereka berdua :)
saya harap persahabatan kami akan berkekalan. 


-the end-
p/s : it's not the end for us lah. kita still kawan sampai bila-bila >.<

No comments:

Post a Comment